torsdag 30 augusti 2012

Nykär!

Ni vet hur det är när man är så där sprudlande, galet nykär? När allt bara kretsar kring den andra. När man vägrar se nackdelar och bara ser bra egenskaper och dagens alla tankar vandrar iväg till den man brinner för.

När man är så kär att man vill träffas jämt. Vara med varandra. Tysta. Eller babblande.
Vara nära.
Helst stänga in sig i ett rum, och stänga ute hela världen.

Så känner jag för Manus nr 2 just nu.

Därför måste jag gå in i bubblan och pausa bloggen ett litet tag. Men jag lovar att uppdatera om hur vår relation ligger till lite då och då, även om det blir mer sällan. Under tiden finns jag på Twitter, Pintrest eller Instagram om du vill följa mig digitalt. Och rent analogt finns jag på besök på Bokmässan om några veckor förstås.

Hej så länge!
Vi skrivs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar