torsdag 22 september 2011

Gissa vart jag ska..?

Packar just nu väskan full med sköna sneakers, vattenflaska, visitkort, kamera, manus, anteckningsbok och en tom ryggsäck för nya världar som vill följa med mig hem.

Imorgon packar jag in den och en av mina bästa vänner i bilen och åker söderut. Så här ser planen ut:

Fre
16.00 Bokreleasemingel för En liten smula underbar, Printz publishing
18.00 Middag med Qoola Kvinnor - nätverk med just en massa riktigt coola brudar.
21.00 Göteborg by night - ger oss ut på stan och ser vad som händer där.

Lör
Ska njuta av böcker och författarseminarier hela dagen. Lycka!
16.00 Bokbloggsmingel med bl a En bokcirkel för alla och Breakfastbookclub.se
20.00 Lämnar orden en stund och ger mig hän åt min andra passion här i livet: mat. Bord bokat på restaurang Familjen

Sön
12.00 Shopping och lunch med efterlängtad, numera Göteborgsboende, vän.
14.00 hemresa

Och självklart får manuset följa med i väskan. Man vet ju aldrig...

Följ gärna resan även på Twitter här

2 kommentarer:

  1. Jag gick omkring med en bok till Karolina i väskan hela dagen. Problemet var bara att jag totalt glömt av varför jag gick omkring med den ... Jag skulle ju ha ringt ju! Nu hittar jag inte hennes kort, men jag hittade ditt, så kan du framföra en ursäkt från mig?

    SvaraRadera
  2. Ja det gör jag! Hoppas du hade en bra dag i bokhavet!

    SvaraRadera